Nejčastější otázky a odpovědi

1. Co je to Prodlužka?

Prodlužka záruky = prodloužená záruka na výrobky ze dvou zákonných let na tři, pět až deset let (dle typu výrobku viz seznam). Zákazník tím získává benefit v podobě jistoty, že v případě poruchy vybrané části výrobku mu bude výrobek opraven a to vše nad rámec zákonné dvouleté záruky.

2. Na které výrobky se vztahuje Prodlužka?

Prodlužka záruky ETA se vztahuje na vybrané produkty a jejich části, najdete jejich seznam, kde se dozvíte, zda i na Vámi zakoupený produkt lze aktivovat službu Prodlužka záruky ETA. Informaci, zda si můžete u produktu aktivovat prodlouženou záruku, Vám dají buď na prodejně, kde si produkt kupujete nebo na kterékoliv podnikové prodejně ETA popř. na infolince ETA +420 545 120 545

3. Kolik let záruky má můj koupený produkt?

Informace Vám bude podána přímo na prodejně, kde kupujete výrobek nebo je naleznete na (Seznam výrobků).

4. Jak získám Prodlužku záruky na svůj koupený produkt?

Prodlouženou záruku nelze získat automaticky. Je nutno se zaregistrovat a vygenerovat si certifikát k produktu. Registraci lze provést na našich stránkách nebo na vybrané podnikové prodejně ETA, jejichž seznam naleznete také ve výše uvedeném odkaze. Výjimkou jsou výrobky z kategorie LED žárovky, na něž se vztahuje Prodlužka záruky automaticky a není třeba registrace.

5. Kde získám Prodlužku záruky na svůj koupený produkt?

Při registraci a to buď na našich stránkách nebo na vybrané podnikové prodejně ETA.

6. Je nutná registrace?

ANO, bez ní nemůže být prodloužena záruka aktivována. Výjimkou jsou výrobky z kategorie LED žárovky, kde není nutná registrace.

7. Kde se mohu zaregistrovat?

Registraci lze provést na našich stránkách nebo na vybrané podnikové prodejně ETA, jejichž seznam naleznete také ve výše uvedeném odkaze.

8. Co je to certifikát k Prodlužce záruky?

Jde o potvrzení registrace produktu i zákazníka a tím získání nároku mít prodlouženou záruku a čerpat její výhody.

9. Co mám udělat s certifikátem?

Certifikát je nutno stáhnout a vytisknout, popř. uložit v počítači pro pozdější tisk. Při následné reklamaci je nutno certifikát předložit společně s prodejním dokladem.

10. Nemám možnost se registrovat na webu, kde jinde?

Je možno se také registrovat na vybrané podnikové prodejně ETA, kde najdete jejich seznam (Seznam podnikových prodejen k registraci) nebo Vám informace podáme na infolince +420 545 120 545 nebo na emailu .

11. Kde najdu vaší nejbližší značkovou prodejnu?

Informace naleznete na našich stránkách (Seznam značkových prodejen k registraci) nebo Vám podáme informace na infolince +420 545 120 545 nebo na emailu .

12. Kam půjdu s certifikátem uplatnit Prodlužku záruky?

Pokud dojde k poruše výrobku a jeho vybrané části, na kterou se prodloužená záruka vztahuje, po ukončení zákonné lhůty dvou let můžete přijít na vybranou podnikovou prodejnu ETA (seznam), kde bude s Vámi sepsán reklamační protokol. Výrobek můžete přinést/zaslat na jeden ze záručních servisů ETA (seznam) společně s prodejním dokladem, Certifikátem a v případě, že budete výrobek zasílat poštou s vyplněným reklamačním protokolem (ke stažení zde). Certifikát není podmínkou uplatnění Prodlužky záruky u výrobků z kategorie LED žárovky.

Pro další informace můžete zavolat nainfolinku ETA +420 545 120 545 nebo se dotazovat emailem na .

13. Co když jsem certifikát Prodlužky záruky ztratil?

Podmínkou pro uplatnění služby Prodlužka záruky ETA je předložení prodejního dokladu a certifikátu. V případě, že jste ho ztratili, volejte prosím infolinku ETA na číslo +420 545 120 545 nebo piště na , kde Vám bude sdělen další postup. Operátoři si naleznou Vaše iniciály v databázi a sdělí Vám další postup.


© 2017 ETA a.s. – všechna práva vyhrazena

Prohlášení o přístupnosti | Podmínky užití | Ochrana osobních údajů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | Vytvořeno na Profesionální CMS | SEO a internetový marketing

Máte otázku? Kontaktujte nás na:
545 120 545

Nahoru ↑